Home

Skärmavbild 2013-08-06 kl. 14.48.44

Hej på er! Hoppas ni alla haft en underbar sommar, det har jag verkligen haft! Nu är jag på plats igen på kontoret, denna vecka (5-9:e augusti dvs vecka 32) är det bara jag här (och Martin lite ibland), nästa vecka är vi några fler på plats. Och om två veckor är vi fulltaliga, hurra!

Jag är alltiallo denna vecka, så hinner jag inte svara så ring igen! 🙂 Det är mycket att göra med teknikutlåning och återlämning, men SÅ kul att ni filmar för fullt hela sommaren! Gött!!

Jag är oftast här på Växjökontoret i museiparken mellan 9-17 på dagarna men ring gärna innan om ni tänker komma förbi så jag säkert är på plats. På onsdag är jag ute på lite filmkonsulentuppdrag i Blekinge, och man vet aldrig om jag åker på någon utryckning i skogarna i veckan. Vi har ju mycket utomhusbio nu som vi stöttar och många filmprojekt som sagt. Full fart igen alltså, skepp o´hoj! Kul att vara tillbaka!

Ha det fint! Hälsar Ida

tel 0733-47 79 10

mail ida@reaktorsydost.se

Lämna en kommentar